2007/10/05

AUKERATUTAKO GAIARI BURUZ...

Nire blog berria izendatzeko "jokabideak" aukeratu dut gai zabala eta interesgarria iruditzen zaidalako. Gizakiak garen heinean gizarte bateko partaideak gara; beraz, besteekin sortzen ditugun harremanak, egoera ezberdinetan zer nolako jokabidea izaten dugun, e.a. aztertzea eta ulertzea interesgarria dela uste dut.
Momentuz jokabideei buruz informazio orokorra bilatzen saiatuko naiz eta gero horren barruan azpigai baliagarriagoren bat aurkitzen badut, horren inguruan gehiago sakonduko dut. Bolgen mundua guztiz berria da niretzat horregatik oraindik ez daukat oso argi zer egingo dudan bloga aurrera eramateko.

1 comentario:

Eneritz Rabre dijo...

Aupa Criss!!!zure bloga ikusi eta gero...oso polita eta interesgarria iruditu zait!!! emakume moduan esaten dizut oso ondo dagoela. Musu handi bat!!!
Eneritz RABRE